سوالات شما

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

سلام عرض می کنم خدمت تمام دوستان گلم

اگر قبلا به وبلاگ ما سر زده باشید فهمیدید که من سعی دارم که با هم  تبدیل زندگی به بندگی و یاد آوری ناگفته های زندگی مون رو تمرین کنیم....

طبق تقاضای خصوصی بعضی دوستان میخوام توی این بخش به سوالات شما عزیزان پاسخ داده بشه...

البته من در اون حد نیستم که بتونم به سوالات یا حتی شبهات پیش اومده برای شما پاسخ بدم. بلکه در حد سواد و امکان. راستی این  رو هم بگم که فکر نکنید که من فکر میکنم عالم دهر هستم و میتونم به تمامی سوالات شما و یا  حتی شبهاتتون جواب بدم، نه اینطور نیست.

بنده درصورت کم آوردن دست به دامن دوستانی می شم که خیلی از من وارد تر هستند.

هر سوالی هم میتونید بپرسید. چه سوال اعتقادی و غیره و چه بحث و گفتگو میان شما عزیزان. شما میتونید توی بخش نظر گذاری یا همون کامنت نظر یا سوال خودتون رو بگذارید و در درجه ی اول اگر شما با سوالی برخورد کردید که دیدید می تونید به اون جواب بدید که نظرتون رو میذارید و اگر هم بنده تونستم میام و به سوال جواب میدم و باز هم اگر شما به نظر بنده نقدی داشتید ارائه می کنید و ادامه میدیم تا انشاالله بحث خاتمه پیدا  کنه.

البته این رو هم بگم که شما میتونید که اسم خودتون رو هم نگید و فقط نقطه بگذارید...

منتظر سوالات شما عزیزان هستم

 

یاعلی....

 



نظرات شما عزیزان:

دل نوشته های راهبر
ساعت6:14---7 ارديبهشت 1391
به قول خودت من اومدیم
یک شبی مجنون نمازش راشکست / بی وضو درکوچه لیلی نشست

عشق آنشب مست مستش کرده بود/ گفت یارب ازچه خوارم کرده ای

برصلیب عشق دارم کرده ای / خسته ام زین عشق دلخونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگرنیستم / این تو و لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم / دررگت پیدا و پنهانت منم

سالها باجورلیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی



FIROZI
ساعت21:11---2 ارديبهشت 1391
salam khed mat shoma doost aziz mikhastam begham mozoa haye banner chi bashe age mishe koli begid ke banner ghashangh dar biad mamnoon misham aghe dar nazar ha baram benevisid.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:سوالات دینی,شبهه,ناگفته ها,,ساعت 6:41 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا